Reklamacje i zwroty

Czy coś nie spełniło Twoich oczekiwań? Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu lub wystąpił problem, jesteśmy tu dla Ciebie.

 

Zwrot towaru w ciągu 90 dni bez podania przyczyny.

W Madeforskin.pl masz 90 dni od otrzymania towaru na odstąpienie od umowy kupna bez podania przyczyny. W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy o kontakt e-mailowy pod adresem info@madeforskin.pl lub telefoniczny pod numerem +48 510272749. Zalecamy skorzystanie z przykładowego formularza odstąpienia od umowy, który znajdziesz TUTAJ.

Prosimy o zapakowanie zwracanego do nas towaru i odesłanie go w jeden z poniższych sposobów:

I. Zwrot towaru za pośrednictwem Paczkomatów InPost

  1. Wypełnij formularz zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl.
    1. W opcji „Wybierz swój sklep internetowy” wybierz z listy Packeta Group
    2. Podaj wszystkie dane (imię i nazwisko, telefon, e-mail i powód zwrotu).
    3. Ważne: w polu „Numer zamówienia” wpisz kod 95158412
  2. Otrzymasz wówczas od InPost specjalny kod (smsem i e-mailem), który możesz wpisać w dowolnym widocznym miejscu na przesyłce
  3. Przynieś przesyłkę do dowolnego Paczkomatu Inpost.
  4. Wpisz kod za pomocą klawiatury na wybranej skrzynce lub zeskanuj swój kod QR, a następnie umieść przesyłkę w skrzynce, która się otworzy.

II. Zwrot towaru pod wskazany adres

  1. Odeślij towar na poniższy adres w wybrany przez Ciebie sposób

Packeta Poland
95158412  
Panattoni Park Bielsko-Biała I
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała

Gdy tylko paczka dotrze, sprawdzimy ją i jeśli wszystko będzie w porządku, wyślemy pieniądze z powrotem na Twoje konto.

 

Reklamacje dotyczące towaru

Jeśli otrzymane produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@madeforskin.pl lub telefonicznie +48 510272749, a nasz zespół obsługi klienta ustali z Tobą dalsze kroki.

W celu szybkiego rozpatrzenia reklamacji:

  • Dołącz zdjęcie uszkodzonego towaru.
  • Dołącz numer zamówienia i opis problemu.

Postaramy się rozpatrzyć reklamację najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

 

Dziękujemy za okazane nam zaufanie.